Kerstgroet

23 december 2012 - Ninh Binh, Vietnam

Wij wensen jullie vanuit Vietnam fijne kerstdagen

en een heel gezond en gelukkig 2013

Groetjes

Jan en Liesbeth

1. Wilma Veltman:
    23 december 2012
    Voor jullie ook fijne, gezellige Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2013!
    Leuk die kerstboom op de achtergrond!!!
    groetjes Alfred en Wilma
  2. Rene en Joletta:
    23 december 2012
    Hoi Liesbeth en Jan,
    Ook voor jullie hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar, als opa en oma zijnde gaat dat vast goedkomen.

Groetjes Rene, Joletta,Lonneke,Jos en Hunter
  3. Frank:
    24 december 2012
    Beste Jan en Liesbeth, volgens mij kan ieder guesthouse of travelagent in Hanoi een Chinees visum voor je regelen. Het Harmony Hotel in The Old Quarter, waar ik verbleef in ieder geval. Het enige wat je nodig hebt is een pasfoto en cash uiteraard. Meen me te herinneren dat ik omgerekend 60 dollar heb betaald. Betalen in VND is geen probleem.

Tip, mocht je een trip boeken naar Halong Bay in afwachting van je visum, geef dan duidelijk aan dat je met een kopieetje van je paspoort reist. Niet iedere touroperator accepteert een kopie namelijk.

Succes Frank
  4. Birgit Colen:
    Dag Liesbeth en Jan,

Voor jullie natuurlijk ook hele fijne feestdagen en een goed begin van 2013.
    En nog een heel fijn avontuur toegewenst!!
  5. Jeanne:
    Lieve Liesbeth en Jan,

Ik had het in mijn vorige mail al geschreven,!!
    Maar nogmaals Prettige Kerstdagen en een goed maar vooral gezond 2013.

Liefs van ons.

Jeanne.
  6. Ton de Kok:
    Dag Jan en Liesbeth,
    Prettige Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2013. Zorg dat je de eerste maanden van het jaar weer goed doorkomt. Geniet nog steeds van jullie avonturen in Azie. Nog heel veel succes verder.
  7. Tiny Sprangers:
    25 december 2012
    Hoi Jan en Liesbeth,

Mede namens het hele MT van Asten en namens ons gezin wens ik jullie hele goede kerstdagen en in alle opzichten een voorspoedig 2013. Veel plezier bij de rest van jullie reis; geniet er van !
    groeten.
    Tiny Sprangers
  8. Francé en Berry:
    25 december 2012
    Hoi Liesbeth en Jan,
    Ook voor jullie een gelukkig kerstfeest en een voorspoedig 2013.
    We hopen dat jullie toch een beetje het kerstgevoel te pakken krijgen. Het weer hier in Nederland is niet in Kerststemming, maar voor de rest is er volop kerstsfeer.
    Geniet nog van de resterende weken van jullie fietstocht, houd alles heel en blijf gezond.
    Groetjes Francé en Berry
  9. Christ Jacobs:
    26 december 2012
    Hallo Jan en Liesbeth,

Bedankt voor jullie reisverhaal met mooie foto's. Ik wens jullie ook hele fijne Kerstdagen toe en alle goeds voor het nieuwe jaar in goede gezondheid. Dat jullie de eerste maanden van het nieuwe jaar mogen nagenieten van jullie wereldreis. Iedereen zal alle reisverhalen gelezen hebben. Dit scheelt een hoop tekst. Voor volgende week een fijne jaarwisseling op een bijzondere plek op aarde voor jullie.

Groetjes,
    Christ Jacobs
  10. Adrienne en kees:
    27 december 2012
    Hoy Jan en liesbeth, ook kees en ik wensen jullie alle gooeds toe voor 2013 !! we wensen jullie nog wen fijne tijd toe in Vietnam...een mooi land zo te horen. en natuurijk nog wen fijne Reis en natuurlijk een behouden thuisvaart. Maar dat duurt gelukkig nog even. Geniet ervan hoor ! tot volgend jaar !! Liefs en groetjes van ons...kees en Adrienne.

doeiii
  11. Theo:
    27 december 2012
    Een heel gelukkig 2013 en tot binnenkort.
    Jan je zult het niet geloven maar het gaat gewoon door hier.

groet
    THEO
  12. Ineke Bevers:
    27 december 2012
    Wat een geweldige verhalen en foto's, ik geniet er iedere keer weer van! Nog heel veel plezier en een goed en gelukkig 2013!

groetjes,
    Ineke
  13. Frans Bell:
    28 december 2012
    Hoi Liesbeth en Jan,
    Wat een mooie verhalen en wat stoer dat jullie nog steeds zo veel blijven fietsen. Dit is wel een hele mooie ervaring voor jullie.
    Ook voor jullie een heel goed 2013 en nog veel genieten! Groet, Frans
  14. Opa en Oma:
    28 december 2012
    Hallo Liesbeth en Jan
    Prettige kerstdagen en een prettige jaarwisseling gewenst.
    Opa en Oma.
  15. Jet v Vlokhoven:
    1 januari 2013
    Hoi Liesbeth & Jan,

Wat is het genieten daar met mooie verhalen en foto's,
    Wij wensen jullie nog veel plezier van deze mooie reis.

Geniet van alle kleine mooie momenten die komen gaan in 2013

Harry & Jet
  16. Harrie Ottenheijm:
    3 januari 2013
    Hoi Liesbeth en Jan, vanavond weer eens bijgelezen en vooral de foto's bekeken. Heel mooi allemaal en voor jullie straks onvergetelijk. Geniet verder van de reis.
    Wij wensen jullie ook een goed 2013 toe.