Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
246

Over ons

We zijn al enkele jaren enthousiaste vakantiefietsers. Tijdens onze vakanties genieten we altijd volop van de mooie omgeving, de omgang met de lokale bevolking, de vrijheid en het onbekende. Zo hebben we al gefietst in Oostenrijk, Frankrijk, Kroatie, Sicilie, Sardinie, Bali, Lombok, Thailand, Laos en Cambodja. Geïnspireerd door o.a. de "fietsende knarren", die we ontmoet hebben in Cambodja, hebben we nu allebei een half jaar sabbatical geregeld op het werk. Nu hebben we de kans om een keer een echt lange reis te gaan maken.

Over onze reis

Over zo'n 6 weken is het zover!!! Dan gaan we een klein half jaartje op pad met de fiets in Azië. We beginnen in Kuala Lumpur Maleisië, maar eerst een tussenstop in Dubai. Daarna gaan we via Borneo, (waar we Anke en Loes zullen ontmoeten) naar de Filippijnen en China en Vietnam.

Bezochte landen

Wij hebben 30 landen (12%) bezocht:

België, Bolivia, Brazilië, Cambodja, Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Lesotho, Luxemburg, Marokko, Nederland, Oostenrijk, Peru, Portugal, Slowakije, Spanje, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zwitserland.