Nog 2 dagen!

31 augustus 2012 - Someren, Nederland

Vorige week is het afscheid nemen begonnen, met een superleuk feestje, van alle familie en vrienden. Het was snikheet, maar erg gezellig, en zo konden we alvast wennen aan de temperaturen in Azië. Gisteren de laatste werkdag gehad en afscheid genomen van alle collega's. Toch wel een beetje een raar gevoel, om zo lang weg te gaan. Iedereen bedankt voor alle goede wensen, kaarten en presentjes. Het was hartverwarmend!!!

Vandaag de fietsen alvast ingepakt. Het hele huis ligt al vol spullen om mee te nemen. Hopelijk past alles in de tassen. Morgen nog alles inpakken en afscheid nemen en dan kunnen we vertrekken!!!

1. Victor:
    3 september 2012
    Goeie reis en behouden vaart!
  2. Theo:
    4 september 2012
    Wij zijn begonnen aan onze "gewone" werkweek en jullie aan een groot avontuur.
    Veel plezier en wij wachten de berichten en foto's af.
  3. Ton de Kok:
    4 september 2012
    Het grote avontuur is gestart. Veel plezier en veel succes. We zijn benieuwd naar jullie avonturen
  4. Tiny:
    6 september 2012
    Fijn jullie lange reis via deze site te kunnen volgen.
    Als alles op tijd wordt gesmeerd vooral de kettingen en de kuiten zal deze reis gladjes verlopen.