Welkom op ons reisblog!

17 juli 2012

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    17 juli 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Ton de Kok:
    10 augustus 2012
    Hoi Jan en Lies,

Mooi idee om ons via een reisblog op de hoogte te houden van jullie avonturen. Ik ga jullie zeker volgen. Veel succes.
  3. Frans Bell:
    15 augustus 2012
    Hallo Jan en Lies,
    Het begint nu echt op te schieten. De voorpret is er zeker geweest. Het reisschema wordt wat aangepast hoorde ik, maar nog steeds een groots avontuur. Wij blijven meegenieten via deze site, Succes en vooral veel plezier.
  4. Maria Staals:
    29 augustus 2012
    Heel veel succes en plezier samen.
    Genieten !
    Gr. Uit Leende
  5. Mary:
    29 augustus 2012
    Ik wens jullie heel veel plezier en een geweldig avontuur toe!
    Geniet ervan en tot volgend jaar!
  6. Birgit Colen:
    30 augustus 2012
    Wat leuk om jullie te volgen, dat ga ik zeker doen.
    Heel veel plezier en maak er een mooie ervaring van!!
  7. Marc:
    31 augustus 2012
    Jan en Lies,

Het aftellen is nu echt begonnen. Nog enkele dagen en jullie reis van een half jaar begint.
    We hebben samen al geborreld op jullie tijdelijke afscheid van de dagelijkse beslommeringen en het vooruitzicht op een boeiend half jaar ver weg van hier.

We wensen jullie heel veel plezier en een voorspoedige reis. We zullen jullie met belangstelling volgen via jullie eigen reisblog.

De collega’s van de afdeling Burger en Bestuur
  8. Jeanne:
    6 september 2012
    Leuk om met jullie contact te houden.
    Geniet van deze fantastische reis.
    Liefs Jeanne.
  9. Jeanne:
    10 september 2012
    Lieve Liesbeth en Jan,
    Wat een lang verslag en mooie foto,s,jullie doen je best om ons te laten meegenieten van jullie lange reis.
    En draaide je maag niet om in de hoge toren van Dubai ??
    Hier alles oké.
    Liefs Jeanne.